
Našim klientům poskytujeme hladký a bezproblémový přesun kanceláří, firem i velkých společností efektivními a účelnými službami v oblasti stěhování.
Stěhování GMS má solidní reputaci jak po stránce stěhování bytů, tak i stěhování kanceláří a firem. Disponujeme veškerým vybavením potřebným pro zvládnutí stěhování malých i velkých podniků. Ať už se jedná o manažerský nábytek, dekoraci, otočnou židli, kartotéku nebo jakýkoli jiný předmět, naši profesionální stěhováci si s tím poradí.


Obsloužili jsme mnoho klientů, kteří jsou spokojeni s našimi službami v oblasti stěhování kanceláří. Jsme hrdí na naše jedinečné dovednosti. Náš strategický a profesionální přístup nám dává výhodu při jakémkoli stěhování. Chápeme, že každý podnik je jedinečný a každé stěhování má specifický průběh, což vyžaduje správné nastavení pracovního plánu a my jsme připraveni vás přestěhovat ihned, jakmile vy budete potřebovat.
V čem jsme výjimeční?
1. Poskytujeme velmi konkurenceschopné ceny za stěhování vaší kanceláře.
2. Pomůžeme vám a vaší firmě krok za krokem naplánovat stěhování
3. Před vaším dnem stěhování budeme v přímém kontaktu s koordinátorem stěhování společnosti, abychom zajistili hladký a organizovaný přesun.


4. Přidělíme Vám našeho vlastního technika a koordinátora stěhování, který bude po celou dobu procesu na místě s vámi v kontaktu, bude připraven řešit veškeré vaše dotazy a otázky v průběhu stěhování a který pomůže sestavit harmonogram celého procesu vašeho přesunu do nových prostor. Respektujeme naše zákazníky a snažíme se jim poskytnout ta nejlepší řešení.
5. Nabízíme také balicí služby. Pokud však chcete, aby balení provedli vaši zaměstnanci, můžeme vašemu týmu poskytnout balicí potřeby a materiály pro vaše stěhování.
6. Pokud si najmete náš tým Stěhování GMS pro stěhování kanceláře, naší prioritou a na co se soustředíme bude především organizace. Pomáhá firmě zachovat přímočarý a jasně stanovený plán a správný postup během celého procesu přepravy.
7. Pomůžeme vám též spolupracovat se správou budov vašich původních i nových kancelářských prostor
8. Náš tým Stěhování GMS vám vždy předem zavolá, aby se ujistil, že všechny požadavky byly plně pochopeny a splněny.
9. Management vlastníků budovy obdrží od naší pojišťovny osvědčení o pojištění.
10. Převezmeme vaší iniciativu s organizací ve vašich nových obchodních prostorech, kde budeme různým úsekům vašich nových kanceláří pozičně přidělovat číselné nebo abecední názvy.

Tímto způsobem je náš tým následně schopen se lépe orientovat a posoudit, kam umístit jednotlivé položky a zajistit tak organizovaný a efektivní přesun vaší firmy.
Tým Stěhování GMS poskytuje svým zákazníkům v Praze, v České Republice i v zemích EU ty nejlepší stěhovací služby. Každý z našich stěhováků je profesionálně vyškolený a kvalifikovaný, aby zvládl ty nejnáročnější úkoly.
Pokud hledáte profesionální stěhovací službu v Praze, zavolejte nám ještě dnes a získejte bezplatnou kalkulaci.
Proč využít našich služeb?
Férové a slušné jednání
- S našimi klienty jednáme na rovinu, vždy přesně vědí, na čem jsou. Na poptávky e-mailem se snažíme odpovídat vždy obratem, maximálně však do 24 hod. Pokud nás zrovna nezastihnete na telefonu, zavoláme vám zpět co nejdříve to bude možné.
Spolehlivost
- V den realizace přijedeme v domluvený čas na dané místo. Naši práci se snažíme vždy provést kvalitně a šetrně k okolí. Při práci zachováváme pořádek na pracovišti. Při stěhování vše balíme do patřičných obalových materiálů a fólií.
Bezpečnost
- Se stěhovanými předměty vždy zacházíme s největší opatrností, jako by byly naše vlastní.
Časová flexibilita
- Potřebujete mít práci dokončenou během víkendu, či státního svátku? Žádný problém. Pracovní dobu přizpůsobíme vašim časovým možnostem.
Individuální přístup
- Individualní přístup ke každému. Vždy se snažíme vyhovět co nejvíce vašim požadavkům a potřebám.
Dostupné ceny
- Naše ceny jsou konkurenceschopné a výhodné. Pro přesnější cenovou kalkulaci nabízíme zdarma možnost osobní konzultace v dané lokalitě.